Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ինչու՞ չբոցկլտաց 109-ը

Ինչու՞ չբոցկլտաց 109-ը
29.04.2024 | 11:14

1965-ից մինչ 2023 թիվը, ապրիլի 24-ին ՈՒջան գյուղում, Արագածի լանջին, Սուրմալուից երևացող վայրում, ուջանցիներն անվադողերով գրում էին ցեղասպանության հերթական տարելիցի թիվն ու այրում այն։ Սակայն այս տարի 109 թիվը չբոցկլտաց:

Հույս ունեմ, որ սա կազմակերպիչների թերացման արդյունք է։

Արարատ ՄՈՐԻԿՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1929

Մեկնաբանություններ